The Zephyr...

ダ☆埼玉県からLet the good times roll!

スポンサーサイト


Posted by Altria(アルトリア) on  | 

First PVE Battle! (2014)

”Bone fracture's master in lounge” is presenting the online FPS game Paperman play,
”First PVE Battle!”.
Film by Altria Jackson, it was first performed in 2014, and later went on to become a YouTube success.
”First PVE Battle!” a Athlete's foot of Monokuro no gusha Prize-winning four-act play, is set in the online FPS Game, ”Paperman” and it tells the story of ”Bone fracture's master in lounge” members in ”Showdown in the Paperman for in the 5 years” in the 2014.
The first act is ”We're back to Battlefield”,
the second act is ”Surrounding the motherf**kers”,
the third act is ”Great scott! Submachine gun is useless!”
and the fourth act is ”Altria is suck.”

Directed by Altria Jackson, the play will run for one week starting on September 18 at the ”The Zephyr...” in FC2 Blog.
Tickets are \20 for adults and \10 for seniors and those under 18.
Tickets are available online at altriajackson.blog.fc2.com.











(↓和訳↓)

”骨折師inまた~り”はオンラインFPSゲーム『ペーパーマン』の動画”First PVE Battle!”を上演します。
アルトリア・ジャクソンによって撮影されたこの動画は2014年に初めて公開され、後にYouTubeにて大成功を収めました。
”First PVE Battle!”は白黒のの愚者の水虫賞を受賞した4幕劇で、オンラインFPSゲーム『ペーパーマン』にて2014年の”骨折師inまた~り”のメンバーによる”5年ぶりの対決”を描いた物語です。
第1幕は「戦場にアホ共が戻ってきた」、
第2幕は「クソ野郎共をフクロに」、
第3幕は「なんてこったい!サブマシンガンが役に立たねぇ!」、
第4幕は「アルトリアはクソ」

です。
アルトリア・ジャクソン演出のこの劇(?)は、FC2Blogの”The Zephyr...”にて、9月18日から1週間上演されます。
チケットは大人20円、老害および18歳未満は10円です。
チケットはインターネットのhttp://altriajackson.blog.fc2.com/でどうぞ。
Category : Diary
Posted by Altria(アルトリア) on  | 2 comments  0 trackback

-2 Comments

koco ""

すぐに和訳のページを開いた者です(*´∀`)/


それにしても、
またまた懐かしいのがでてきましたな・・・。
未だに命令無視する瞬間が笑えるよ(笑)

にしても、4幕まであるんだね・・・! また再開するのかな?
2015.09.20 12:33 | URL | #- [edit]
Altria(アルトリア) ">kocoくん"
和訳は付けておいて正解だったかな?(笑)
ちょっと遊び心も含めているんだけどね(;´∀`)


そう、この動画がちょうど1年前だからねぇ・・・。
時の流れは早いですな(ノ∀`、)
実はこの動画を良く見ると、結構問題行動ばかりしているんだよね~、俺(滝汗


あ、PVE自体が4面構成だから4幕にしてみただけ!
タイトル見ると納得するでしょ?(ノ´∀`)ノ(笑)
ちなみに、次回は大道芸人を入れて難易度はノーマルで挑戦だ!(ノ´∀`*)
2015.09.21 00:06 | URL | #FPonLAj2 [edit]

Leave a reply






管理者にだけ表示を許可する

Trackbacks

trackbackURL:http://altriajackson.blog.fc2.com/tb.php/250-0c11ce60
該当の記事は見つかりませんでした。
